Blog

Prezent dla klientów z logo firmy - o brandingu słów kilka
Przy wręczaniu upominków dla klientów zawsze myślimy o wyraźnym zaznaczeniu swojej marki. Jest to zabieg, który ma na celu przypominać obdarowanemu o naszej firmie i sprawić, aby była ona przyjemnie kojarzona z wręczonym prezentem. Możliwości jest wiele, a poniżej przedstawimy kilka z nich.
Logo na prezencie firmowym
Możliwości pokazania naszej marki jest mnóstwo i wszystko zależy od budżetu, którym dysponujemy. Zazwyczaj koszt brandingu jest znikomy w kontekście kosztu całego prezentu. Natomiast ma on niezwykłą wagę marketingową. Oryginalnie pokazując swoje logo możemy zostać zapamiętani na dłuższy okres czasu i daje nam to duże szanse na pozytywne relacje biznesowe. Klasycznym pomysłem, ale niezwykle skutecznym jest nadrukowanie logotypu na pudełku. Koniecznie z ciekawą sentencją przypominającą o okazji. Dodatkowy nadruk to zazwyczaj znikomy koszt. Natomiast konieczna jest większa ilość zamówionych prezentów. Tego typu personalizacja prezentu będzie możliwa od około 40 sztuk.
Pomysł na personalizację przy mniejszej liczbie prezentów dla klienta
Jeśli chcemy obdarować mniejszą liczbę klientów czy pracowników możemy postawić na inne metody personalizacji. Świetnie sprawdzi się kartka z życzeniami ze specjalnie przygotowaną grafiką. Osobiście napisane życzenia budują ciepłe i dobre relacje. Ciekawym pomysłem będzie również obwoluta owinięta wokół prezentu firmowego. Dodaje ona szyku i mnóstwa elegancji. Możemy na niej umieścić logo wraz z grafiką i tekstem przypominającym o okazji. Firmy często proponują pomoc w wykonaniu projektu.
Logo na produktach
Możliwości personalizacji jest naprawdę wiele. Często firmy decydują się na personalizację produktów, które są umieszczane w paczkach. Delikatny logotyp na kawie czy rzemieślniczym miodzie również dyskretnie reklamuje naszą firmę. Możemy również pomyśleć o indywidualnym smaku danego produktu czy zapachu świecy zaprojektowanym specjalnie pod konkretny projekt. Do tego personalizowana etykieta z paletą kolorów pasującą do naszego brandu. Należy oczywiście pamiętać, że wszystko ma granicę dobrego smaku. Nie wolno przesadzić z ilością personalizacji. W końcu nikt nie lubi kiedy ktoś, przysłowiowo mówiąc, wyskakuje mu z lodówki. To tylko kilka pomysłów na umieszczenie logo na prezencie firmowym. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Jakie są Wasze pomysły?








